Super Mario Run

Super Mario Run. To była gra, o której każdy wiedział i słyszał. Prosta, ale zarazem ciekawa i wciągająca. Po ponad 20 latach oczekiwania następcy kultowej gry wyszła na najpopularniejszych platformach mobilnych – Android i iOS. Jednak czy był taki efekt WOW? Dowiecie się poniżej.

Nintendo: wyniki sprzedaży nie powalają

Jak podaje TechnoBuffalo, dochód z gry Super Mario Run

nie spełnia naszych oczekiwań – mówi prezydent nintendo tatsumi kimishima dla nikkei

Gra została wydana dla dwóch topowych systemów mobilnych – iOS’a i Android’a. Fani gry posiadający iPhone’a mogli poczuć się „wyjątkowi” – Super Mario można było pobrać w grudniu 2016 roku. Użytkownicy Android’a musieli czekać aż do marca bieżącego roku, by móc w nią zagrać. Kultowe Mario zostało wydane w tym tygodniu dla Android’owców.

Nie za darmo!

Chociaż grę można pobrać za darmo z Google Play i App Store, to bez wydania pewnej sumki nie można przejść wszystkich poziomów. Aby odblokować dostęp do pełnej wersji Super Mario Run, użytkownicy iOS’a i Android’a muszą zapłacić $9,99 dolarów, co w przeliczeniu na stan 25 marca wychodzi mniej więcej 39,44 złotych (dla kursu 3,9481). Jest to jedyna płatność w grze. Nie znajdziemy w niej żadnych mikropłatności. Prościej mówiąc, płacimy raz – i tym samym odblokowujemy dostęp do pełnej wersji na zawsze.

W czym tkwi problem z Super Mario Run?

Po wydaniu gry ludzie zareagowali dość ostro. Dlaczego? Oprócz klikania w ekran nic nie można zrobić. Nie możemy sterować postacią, tzn. kazać jej iść w lewo czy w prawo. Mario sam biega i omija przeszkody. Powtarzamy, jedynie klikamy w ekran smartfona by bohater skakał. Wszystkie inne czynności gra robi za nas.

Skąd mogę pobrać grę?

Grę możecie pobrać ze sklepu Google Play lub App Store:

Tymczasem dopóki wy grę pobieracie, my w nią gramy! 🙂